Γ. Πατούλης: « Θα συνεργαστούμε με την Ελληνική Αστυνομία και την Τροχαία Αττικής για να νιώθουν οι πολίτες πιο ασφαλείς. Στις προτεραιότητες μας η βελτίωση της οδικής ασφάλειας»
Η ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών αλλά και ζητήματα που σχετίζονται με το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική και την οδική ασφάλεια, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με τον Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Αττικής Υποστράτηγο Γ. Ψωμά, στην Γ.Α.Δ.Α.
Στη συνάντηση μετείχαν επίσης ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής κ. Σ. Λάσκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Γ. Δημόπουλος, η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος Ε. Κοσμίδη και ο σύμβουλος του κ. Πατούλη σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής Κ. Λογοθέτης.
https://www.facebook.com/patoulis/videos/967597600240493/
Ο κ. Πατούλης ενημερώθηκε για θέματα αστυνόμευσης και ασφάλειας στην Αττική, με τον κ. Ψωμά να επισημαίνει κατά τη συζήτηση ότι η Αστυνομία, παρά τις σημαντικές ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό και μέσα, καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες να ενισχύσει την αστυνόμευση σε όλη την Αττική, με έμφαση τις περιοχές όπου παρατηρούνται αυξημένα κρούσματα παραβατικότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο ενημέρωσε τον κ. Πατούλη ότι ήδη είναι σε εφαρμογή με πολύ καλά αποτελέσματα, πιλοτικό πρόγραμμα καθημερινής περιπολίας της αστυνομίας σε πλατείες που βρίσκονται σε υποβαθμισμένες περιοχές. Παράλληλα τόνισε ότι έμφαση δίνεται στην καταπολέμηση του παρεμπορίου και της διακίνησης ναρκωτικών ενώ σημείωσε ότι από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι η διαχείριση των παράνομων μεταναστών.
«Στόχος είναι να μην νιώθει κανένας πολίτης απροστάτευτος»
Ο κ. Πατούλης τόνισε ότι η διασφάλιση της ζωής και της περιουσίας των πολιτών είναι προτεραιότητα και πρόσθεσε πως πρόκειται για ένα ζήτημα άμεσα συνδεδεμένο με τις προοπτικές ανάπτυξης του λεκανοπεδίου. «Στόχος μας είναι η συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία για να μην νιώθει κανένας πολίτης απροστάτευτος» σημείωσε.
Τη συζήτηση απασχόλησαν και τα κυκλοφοριακά προβλήματα που παρουσιάζονται στο οδικό δίκτυο, με τον Περιφερειάρχη να υπογραμμίζει ότι θα δημιουργηθεί μία αμφίδρομη σχέση αποτελεσματικής συνεργασίας με την Τροχαία Αττικής για την εποπτεία της κυκλοφορίας, κάτι που εντάσσεται στον ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την Βιώσιμη κινητικότητα την οδική ασφάλεια και την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αττική και κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε την «πράσινη» Αττική»
Σε αυτό το πλαίσιο ο κ. Πατούλης πρότεινε τη διοργάνωση μία κοινής ημερίδας προκειμένου να συζητηθούν τρόποι βελτίωσης της κατάστασης αλλά και την εκπόνηση, σε συνεργασία και με τους Δήμους, κοινών επιδοτούμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσω των οποίων θα ενημερώνεται η κοινή γνώμη για ζητήματα που σχετίζονται με την κυκλοφοριακή αγωγή. «Στο σχεδιασμό μας είναι να δημιουργήσουμε την «πράσινη» Αττική μία Περιφέρεια-πρότυπο σε επίπεδο ευζωίας και ποιότητας διαβίωσης. Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε και η συγκρότηση μίας κοινής επιτροπής με τη συμμετοχή στελεχών της τροχαίας και της Περιφέρειας, για την επεξεργασία προτάσεων, προς αυτή την κατεύθυνση.
Ακολούθως ο κ. Πατούλης επισκέφθηκε τους εργαζόμενους στο κέντρο επιχειρήσεων της Ελληνικής Αστυνομίας αλλά και το Θ.Ε.Π.Ε.Κ (Θάλαμο παρακολούθησης ελέγχου κυκλοφορίας), όπου ενημερώθηκε για τη λειτουργία του.
Όπως διαμήνυσε στα στελέχη του κέντρου σκοπός είναι η αναβάθμιση της λειτουργίας του ΘΕΠΕΚ αλλά και του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας και η ενίσχυση των τεχνικών εποπτικών μέσων για την παρακολούθηση της κυκλοφορίας, έτσι ώστε να έχουν ουσιαστικό ρόλο τόσο στη διαχείριση της κυκλοφορίας και την οδική ασφάλεια όσο και σε θέματα που έχουν άμεση σχέση με την ασφάλεια του πολίτη.
Δήλωση Περιφερειάρχη Αττικής με αφορμή την επίσκεψη τόνισε:
«Με τα στελέχη της Αστυνομίας και της Τροχαίας είχαμε μία εποικοδομητική συζήτηση για τους τρόπους συνεργασίας με την Περιφέρεια Αττικής προκειμένου να πετύχουμε από κοινού , ο καθένας στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του , τον κοινό μας στόχο που είναι η ενίσχυση της ασφάλειας των πολιτών, η αναβάθμιση της οδικής ασφαλείας και η βελτίωση της αστικής κινητικότητας.