Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Forbes» η Google και το Gmail επέλεξε να προσθέσει λογότυπα εταιρειών για να κάνει τα email πιο αξιόπιστα.
Θέτει σε πιλοτική εφαρμογή το πρότυπο BIMI( Brand Indicators for Message Identification ) στο Gmail το οποίο επιτρέπει σε λογότυπα που ελέγχονται από εμπορικά σήματα να εμφανίζονται σε υποστηριζόμενους πελάτες email. Η εταιρεία αναπτύσσει την υποστήριξή της για το πρότυπο BIMI πιλοτικά μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα
Για να εγκριθεί ένα εμπορικό σήμα, όλα τα email που αποστέλλονται πρέπει να χρησιμοποιούν το πρότυπο DMARC ( Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance ) για πιστοποίηση. Με την εφαρμογή του DMARC, η Google θα επαληθεύει την αυθεντικότητα της ιδιοκτησίας ενός λογότυπου. Αν το εμπορικό σήμα περνά τον έλεγχο, τότε μόνο το λογότυπο θα επιτρέπεται να εμφανίζεται δίπλα σε email.
Ο απώτερος στόχος της Google είναι να κάνει την εφαρμογή του Gmail, μία ολοκληρωμένη λύση παραγωγικότητας, η οποία να προσφέρει ευκολία στην καθημερινότητα του κάθε χρήστη. Η ανακατασκευή του Gmail δοκιμάζεται προς το παρόν από επιλεγμένες εταιρείες, αλλά σύντομα θα κυκλοφορήσει σε όλους τους G Suite χρήστες.