«1512» Νέος τετραψήφιος αριθμός εξυπηρέτησης της Περιφέρειας Αττικής

Περιφέρειας Αττικής: «1512» Νέος τετραψήφιος αριθμός εξυπηρέτησης της Περιφέρειας Αττικής

«1512» Νέος τετραψήφιος αριθμός εξυπηρέτησης της Περιφέρειας Αττικής

Γ. Πατούλης: «Προτεραιότητά μας η άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών»

Ο τετραψήφιος αριθμός εξυπηρέτησης  της Περιφέρειας Αττικής  “1539”, άλλαξε. Οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν, θα πρέπει να καλούν πλέον το νέο τετραψήφιο αριθμό “1512”.

Μέσω της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης “1512” απαντάται και εξυπηρετείται σε πρώτο επίπεδο, το σύνολο των εισερχομένων κλήσεων που αφορούν σε θέματα αρμοδιότητας των Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής.

Επισημαίνεται πως η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης “1512” διαχειρίζεται αιτήματα που αφορούν τόσο στην παροχή γενικών πληροφοριών για υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, όσο και στην ψηφιακή καταχώρηση και δρομολόγηση αιτημάτων πρός τις αρμόδιες Διευθύνσεις. (ερωτήσεις, καταγγελίες επώνυμες ή ανώνυμες κ.τ.λ.)

Παράλληλα η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης “1512” διαχειρίζεται θέματα για τα οποία δεν υπάρχει δυνατότητα καταχώρησης στο Υποσύστημα Ψηφιακής εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων (π.χ. θέματα πολιτικής προστασίας).

Τέλος,  για θέματα που δεν αφορούν αρμοδιότητες της Περιφέρειας Αττικής, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια από τις υπηρεσίες, για την καθοδήγηση των πολιτών ώστε να απευθυνθούν στον αρμόδιο Φορέα.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο