Η ΚΕΔΕ στηρίζει την ηλεκτροκίνηση «5ο συνέδριο Ηλεκτροκίνησης»

Η ΚΕΔΕ στηρίζει την ηλεκτροκίνηση «5ο συνέδριο Ηλεκτροκίνησης»

Η ΚΕΔΕ στηρίζει την ηλεκτροκίνηση «5ο συνέδριο Ηλεκτροκίνησης» και τη διαδικασία της «πράσινης» μετάβασης από τους Δήμους της Χώρας.

Δ. Παπαστεργίου: «Οι δήμοι θα έχουν εγκαταστήσει 300 φορτιστές οχημάτων έως τα τέλη του 2022»

Η ΚΕΔΕ στηρίζει την ηλεκτροκίνηση «5ο συνέδριο Ηλεκτροκίνησης»

Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου στο «5ο συνέδριο Ηλεκτροκίνησης» που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας και την ιστοσελίδα Insider.gr  τόνισε πως η ΚΕΔΕ στηρίζει την ηλεκτροκίνηση αλλά και τη διαδικασία της «πράσινης» μετάβασης από τους Δήμους της Χώρας.

Ο κ. Παπαστεργίου εκτίμησε ότι οι δήμοι θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στη δέσμευση που έχει τεθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης να ολοκληρώσουν 300 Σχέδια Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΣΦΗΟ) έως το τέλος του 2022. Σημείωσε ότι πριν προχωρήσουν οι Δήμοι στην τοποθέτηση των φορτιστών, θα πρέπει να τακτοποιηθεί το ζήτημα που υπάρχει σε σχέση με τις διαδικασίες που απαιτούνται για την αδειοδότηση εγκατάστασής τους.

Η  ΚΕΔΕ τόνισε ο κ. Παπαστεργίου μπορεί να διευκολύνει τις σχετικές διαδικασίες με διαγωνισμούς που θα γίνουν, παραχωρώντας το δικαίωμα εγκατάστασης φορτιστών, προκειμένου αυτό το δίκτυο να αναπτυχθεί γρήγορα και κυρίως ομοιόμορφα σε όλη τη χώρα. «Να μην είναι αναγκασμένοι οι οδηγοί που πηγαίνουν από την Αθήνα στα Τρίκαλα να χρησιμοποιούν διαφορετικές εφαρμογές ή πρακτικές ή τιμολογήσεις για να φορτίσει το αυτοκίνητό τους».

Η ΚΕΔΕ στηρίζει την ηλεκτροκίνηση «5ο συνέδριο Ηλεκτροκίνησης»

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ τόνισε ακόμη ότι είναι μεγάλη ευκαιρία για την αυτοδιοίκηση να προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της, καθώς έχει πλέον στη διάθεσή της τα ανάλογα χρηματοδοτικά εργαλεία που δεν διέθετε στο παρελθόν.

Όπως είπε, στη σχετική πρόσκληση του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» σχεδόν όλοι οι Δήμοι έχουν καταθέσει προτάσεις για προμήθεια διαφόρων οχημάτων, όπως μεταφοράς προσωπικού, καλαθοφόρα, μικρά απορριμματοφόρα, ενώ αναμένεται και πως θα εξελιχθεί η χρηματοδότηση του Ταμείο Ανάκαμψης σε σχέση με τον στόλο των αστικών λεωφορείων των επαρχιακών πόλεων, ώστε να απαλλαχθούν τα κέντρα των πόλεων από τα ογκώδη και ρυπογόνα παλαιά λεωφορεία.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο