Η τουρκική κοινοπραξία Turkey’s Automobile Initiative Group θα κατασκευάζει εξ ολοκλήρου στην Τουρκία το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γείτονας.
Ο ίδιος ο Ερντογάν τον Ιανουάριο του 2011 κάλεσε τις τουρκικές εταιρείες να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν ένα εγχώριο όχημα. Τόνιζε πως «αναζητούσε μια γενναία συντροφιά, έναν επενδυτή για ένα εγχώριο αυτοκίνητο». Έτσι δημιουργήθηκε μια κοινοπραξία, η οποία περιλαμβάνει τους ομίλους Anadolu, BMC, Kok Group, την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Turkcell και τη Zorlu Holding, τον κατασκευαστή των τηλεοράσεων Vestel.
Το Νοέμβριο του 2017 ο Ερντογάν δημοσίευσε για πρώτη φορά σχέδια για να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στην Τουρκία μέχρι το 2021 θέτοντας ως στόχο να δημιουργήσει ένα νέο παγκόσμιο εμπορικό σήμα. Ετσι δημιουργηθηκε η TOGG, με διευθύνων σύμβουλο τον Mehmet Gurcan Karakas, ο οποίος ήταν πρώην διευθυντής της Bosch αλλά και τον διευθυντή παραγωγικής μονάδας τον Sergio Rocha, πρώην διευθύνων σύμβουλος της General Motors στην Κορέα.
Η Τουρκία παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα τέλη του περασμένου έτους και στοχεύει τελικά να παράγει έως και 175.000 αυτοκίνητα ετησίως, Η συγκεκριμένη επένδυση αναμένεται να κοστίσει 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια για 13 χρόνια.
Ο κατασκευαστής της γειτονικής χώρας ανέφερε επίσης ότι τα αυτοκίνητα θα έχουν αυτονομία από 300 έως 500 χιλιόμετρα και οι μπαταρίες τους μπορούν να φορτιστούν σε ποσοστό έως και 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας.
Η TOGG θα παράγει πέντε διαφορετικά μοντέλα – SUV, sedan, C-hatchback, B-SUV και B-MPV – έως το 2030 και θα κατέχει τα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας για καθένα από αυτά. Η μαζική παραγωγή του SUV θα ξεκινήσει το 2022, με το sedan να ακολουθεί.