« Λειτουργία Υπηρεσιών Δήμου σύμφωνα με τα νέα έκτακτα μέτρα κατά της πανδημίας covid-19»
Η Δημοτική Αρχή Βριλησσίων, σύμφωνα με τα νέα μέτρα, όπως αυτά ανακοινώθηκαν σήμερα 10/02/2021 https://youtu.be/sUghnqR7_N8 και τηρώντας με συνέπεια το υγειονομικό πρωτόκολλο, ανακοινώνει τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου από 11/02/2021 έως και 28/02/2021 με στόχο την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.
Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 213 2050500 και μέσω mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου info@vrilissia.gr, προκειμένου να υποβάλλουν τα αιτήματά τους.
Σε ειδικές και επείγουσες περιπτώσεις, όπου απαιτείται φυσική παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση και ραντεβού.
Με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Σισμανογλείου 9, 15235 Βριλήσσια
213.20.14.400 – 405
fax 213.20.14.410
Αθ. Διάκου 14, 15235 Βριλήσσια
210.81.03.022
d.vrilission-p@kep.gov.gr
Εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ παρέχεται στους δημότες και μέσω της εφαρμογής MykepLive κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet στο www.gov.gr
Η έκδοση πιστοποιητικών συνεχίζεται κανονικά μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr – https://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv .
Στη διάθεση των πολιτών παραμένει η υπηρεσία «Γραμμή του Δημότη» για καταγραφή αιτημάτων στο 211 103 2323 (αστική χρέωση). Διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 – 21:00 και το Σάββατο από 08:30 – 17:00.
Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση κατ΄οίκον για όλους τους δημότες από τις υπηρεσίες του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης του Δήμου Βριλησσίων, για τον περιορισμό των μετακινήσεων εντός της πόλης.